Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Tervetuloa niiskuneiti! Onnea hoitoon, toivotaan parasta. Varmasti jännittävä tilanne, kun vain yksi alkio IVF:n tuloksena. Menikö hoito muuten ihan hyvin?

Onpas Hopealla ollut tympeitä tilanteita lääkärissä, niin työterveydessä kuin yksityiselläkin. Huhhuh.

Vohveliini, toivotaan että nippailut ja tuntemukset tietäs hyvää!! 🙂

Tuttuja ajatuksia Parisienne. Ja tule vain mukaan kirjoittelemaan, jos yhtään siltä tuntuu. Itselläkin oli aika iso kynnys, mutta nyt tuntuu etten osais olla ilman tätä foorumia. Ihan korvaamatonta tämä täällä saatu tuki. <3

Katras, tosiaan juurikin tuo sama asia tympii, kun asiaa ei oteta rohkeasti puheeksi, jos itse on sitä toivonut. Ihanaa, että raskaus vaikuttaa teidän kohdalla alkaneen. Älyttömästi onnea matkaan!! <3

Kimalle, tsemppiä alkavaa hoitoon! Ihan tuttu tunne tuo pessimismi. Mutta tunnetustihan pessimisti ei pety, vaikka onhan se huomattu tässä hommassa, että vaikka miten suhtautuu hoitoihin, niin aina se pieni maailmanloppu kuitenkin tulee. Voimia ja iloa. <3

Voi Hempula. <3 Itse en oo koskaan tuossa tilanteessa ollut, niin vaikea samaistua, mutta uskon kyllä, että nauttiminen tilanteesta tuntuu vaikealta. Toivon todellakin, että pystyisit iloitsemaan asiasta ja etenkin sitä, että kaikki menee sinun kohdalla hyvin. Tuo odottaminen on niin raastavaa.. Ensin odotetaan, että hoito alkaa.. Sitten sitä sen etenemistä.. Sitten taas (minun tilanteessa) monta kuukautta niitä kuukautisia, että päästäs siirtoon.. Sitten (JOS!) kaikki onnistuu siihen asti, niin sitten taas piinaillaan ja odotellaan tulosta.. ja jos edelleen kaikki menee hyvin, niin sitten odotetaan ekaa ultraa.. sitten taas seuraavaa.. Eikö tämä odottaminen ja jännääminen ja stressaaminen koskaan lopu??