Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Kesä- ja syysplussat 2014 Vastaa aiheeseen: Kesä- ja syysplussat 2014

Freesia
Osallistuja

Moi!

Supistukset onneksi loppuivat lääkekuurin aikana. Minulla kesti yhtenä iltana kivuliaat supistukset reilun tunnin. Neuvolalääkäri oli sitä mieltä, ettei vielä tässä vaiheessa supistukset saisi koskea. Kivuttomia supistuksia saa tulla. Joten siksi teki lähetteen labraan ja hyvä niin, että tulehdus löydettiin ja on hoidettu pois. Jos sinulla jatkuu nuo kivut niin kannattaa ottaa uudestaan puheeksi neuvolassa. Viiltävää kipua minullakin on tullut välillä eri kohtiin vatsaa, mutta supistuksen aikaan maha meni ihan kovaksi ja koski navan alle. Se tuntui erilaiselta.

Hyvä että muillakin on ruuansulatusongelmia. Varsinkin iltaisin kun syö, niin tuntuu että se jämähtää paikoilleen ja nukkumaan käydessä on tosi tukala olla. Miten muuten olet nukkunut kasvavan mahan kanssa? Olen aina parhaiten saanut unta mahallaan ja nyt on vaikeeta yrittää muuttaa nukkuma-asentoa. Vaikka minulla ei ole maha vielä paljoa kasvanut, tuntuu ikävälle kun yöllä herää mahallaan. Olen koittanut tyynyjä viritellä niin ettei unissaan pääsisi kääntymään 🙂

Freesia