Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Kesä- ja syysplussat 2014 Vastaa aiheeseen: Kesä- ja syysplussat 2014

Auringonkukka2
Osallistuja

Moikka Feesia!

Hyvä, että lääkkeet auttoivat 🙂 nyt minulla ei ole ollut niin voimakkaita kipuja, mutta supistuksia melkein joka päivä. Suurin osa onneksi kivuttomia, tajuan vain, että maha on ihan kova. Yleensä minulla lähtee ne aina tuolta oikealta. Eilen illalla maha oli ihan epämuodostunut, kun supistus lähti oikealta ja kovettui vain sieltä. Vähän nuokin kyllä jännittävät, että ovatko normaaleja. Minulla oli perjantaina sokerirasitustesti, jonka tuloksia en ole vielä saanut. Soitan maanantaina neuvolaan, niin kysyn samalla vielä noista supistuksistakin. Sokerirasitustesti tehtiin minulle jo toista kertaa, koska ensimmäisellä kerralla oksensin. Nyt onneksi älysin ottaa vapaapäivän siihen ja sain potea heikotusta loppupäivän rauhassa. Olen itse herkkä pahoinvoinnille, niin ei ollut ihan helppo juttu. Onneksi nyt selvisin oksentamatta ja testi saatiin tehtyä 🙂

Nukkuminen on minullekin välillä hankalaa, koska selkään koskee. Ja kai mahani painaa jo sen verran, että välillä kyljelläänkin nukkuminen tuntuu tukalalta, kun maha valahtaa alas. Pitää aina jotain peittoa tai tyynyä mytistää mahan alle tueksi. Imetystyynyä kuulemma monet käyttää nukkuessa mahan tukena. En itse ole sitä vielä hommannut, mutta pitäisi varmaan kokeilla. Selällään nukkuminen tuntuu myös pahalta, varsinkin, jos ei pidä jalkoja koukussa. Eli hankalaa on ollut, mutta suurimmaksi osaksi selän takia. Selkääni sattuu myös siksi, että istun työmatkojen takia kaksi tuntia vuorokaudessa autossa. Olen miettinyt jumppapallon hankkimista kotiin. Voisi istua sen päällä esim.televisiota katsoessa. En tiedä, jos se auttaisi, kun pitää olla ryhdikkäämmin. Onko joku kokeillut?