Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Isänpäivää!
Syyttömät taas kärsivät toisten onnesta. Ei vaan, eihän tämä minun ja meidän lapsettomuus ole keneltäkään pois, mutta tuntuu silti pahalta, että miksi ei sama onni kuulu kaikille. Niin mielellään näkisin oman mieheni ottamassa vastaan lapselta korttia. Tämä toive on 100% meidän kaikkien toive, jotka hoitoja läpi käymme. EMME OLE YKSIN!

Parisienne: Sinäkään et ole yksin. Nämä hoidot on henkisesti niin uuvuttavia. Koko ajan pelkää jotakin ja mieli seilaa toivosta syvimpä’än epätoivoon. Onko sulla tukihoitona lugesteron? Minä olin ihan hajalla, kun käytin lugeja ja luulin olevani vain niin loppu tämän asian kanssa. Olin saman tien ne aloitettuani ihan maassa, raivona, itkunen sekä ahdistunut ja uskon, että noilla tunnetiloilla piinapäivinä olleen suuresti osuutta, ettei tulosta ole tullut. Ihmettelin vaan aina muutosta ku luget lopetin, kun elämä ei niin hirveetä ollutkaan. Meni vaan useampi siirto, ennenku tajusin mikä sen aiheuttaa. Tottakai tunteet on pinnassa ilman lugejakin ja asia on vaikea, mutta mulla piinapäivinä se kertaantu sadalla, eikä siinä mun touhussa ollut enää mitään tolkkua. Ihme ettei mua heitetty pihalle. Mies on ollut kyllä yli yli kärsivällinen.

Nyt vasta tää mieli seilaakin laidasta toiseen ja omia oireita kyttää ja vertaa, että miltä edellisen alkuraskauden aikaan tuntui ja miltä ei, mutta pitäis muistaa, että se meni kesken ja on hyvin huono vertailupohja. Onhan noita kunnon oireitakin ollut ja tullut, mutta ei niitä oikein usko, enenku näkee, että onko mitään kasvamassa. Havahduin eilen ajattelemasta, kun ystävä on aloittanut hoidot myös, että toivottavasti he onnistuvat, kun me ei onnistuta….sitte itku silmässä vakuuttelin itselleni, että minähän olen koko ajan raskaana, kunnes toisin todistetaan. Jotenkin on niin itsesuojelu päällä, ettei annan yhtään toivoa, ennenku se on varmaa. Edelleenkään mulla ei oo mitään kiirettä ultraan. Onneksi siihen on vielä reilu viikko aikaa.

Voimia kaikille alkavaan viikkoon ja Nekku, olipa ihanan oloinen lääkäri teillä, varmasti nyt turvallinen ja luottavainen mieli jatkaa hoitoja. Onnea teille PALJON matkaan!

Hopea, Mitä kuuluu?