Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Parisienne
Osallistuja

Mulla oli käytössä toi Lutinus niminen apuaine, ei näyttäny olleen tarpeeksi kun pp8 jo vuoto. Tai sitten alkio oli vain huono eikä edes yrittänyt kiinnittyä 🙁 En tiedä olisin antanut mitä vain että olisin saanut miehelleni sanoa ”hyvää ensimmäistä isänpäivää”.. sitä vastoin sain kertoa vaan ikäviä uutisia..

Katras olen miettinyt teitä plussanneita että varmaakin on kovin vaikea nauttia tuossakan vaiheessa vaikka tässä tilassa ajattelen että voi kun olisin onnellinen ja iloinen jos plussaa näyttäisi. Sen jälkeen alkaa toisenlainen odottaminen ja jännittäminen varsinkin varmasti jos aiemmin on km tullut 🙁 ihan kamalaa tämä..mietin vain että jotkut ne vaan ups raskaana ja siinä meni raskaus muun elämän sivussa.
Mun mielestä lapsettomuudesta puhutaan liian vähän, nuoresta pitäen toitotetaan että muista ehkäisy mutta en muista että olisi puhuttu siitä kuinka vaikeaa se voi olla ja että lapsi on todellinen ihme.

En itsekään ole sitä ennemmin ajatellut sen enempää pitänyt itsestään selvävä että no sitten kun haluan saan 🙁 tässä sitä ollaan 🙁 aivan surkeeta.