Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

Hei kaikille!

Olen taas ollut vähän taustalla, ollut raskas olo tästä kaikesta. Perjantaina alkoivat kuukautiset ja sain ultra-ajan ensi viikon perjantaille. Mulla on normaalisti ollut lyhyt kierto, vain 23 päivää, mutta nyt punktion jälkeen kierrot ovat olleet 25 ja 27 päivää. Nyt sitten ovulaatiota tikuttamaan, toivottavasti päästään tästä kierrosta siirtoon. Minullakin muuten tuli vuoto lutinuksista huolimatta viime yrityksessä.

Vohveliinille voimia! Ja Parisienne kysyit, miten pettymyksistä selviää. Kyllähän se olo välillä on sellainen, ettei siitä usko nousevansa. Itse kuuntelen paljon musiikkia ja annan surun ja pettymyksen tulla. Itken silmät päästäni tai sitten vaan yritän olla tunteideni kanssa. Raskasta se on, mutta en tiedä mitään millä se olo sillä hetkellä helpottaisi. Jotenki siltä aina nousee ja toivo nostaa taas päätänsä. Ehkä vielä joskus se omallekki kohdalle osuisi se plussa ja saisi oman vauvan kotiin. Itse laskeskelin, että jos tästä päästään siirtoon, osuu testipäivä siskon vauvan kastepäivän tietämille. Päivästä tulee itkuinen joka tapauksessa, niin toivon, että saisin itkeä onnesta koko päivän.

Kimalle, onnea punktioon!

Hopea, me ollaan kans julkisella. Meillä ainakin piti odottaa 2 kuukautiset punktion jälkeen ja sitten kolmansista ensimmäinen PAS. Joillakin klinikoilla mielestäni on vain 1 kuukautiset siirtojen välissä.

Vein tänään kynttilän isäni haudalle. Toivon, että vuoden päästä isänpäivänä tällä päivällä olisi iloisempi kaiku ja meidänkin omassa pienessä perheessä voisimme juhlia isänpäivää. Toivon sitä meille kaikille, sydämeni pohjasta.