Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

Huh, onpas täällä taas ollut tapahtumia. Toivottavasti pysyin nyt kärryillä kaikkien tilanteista, yritän ainakin parhaani 🙂

Hempula, ihana kuulla! Paljon Onnea ja hyvää oloa raskauteen.

Pullervolle onnea siirtoon!
Vohveliinille myös onnea siirtoon, joko tiedät milloin se on?

Tervetuloa Maiku ja paljon tsemppiä tähän hoitoon. Toivottavasti ne kuukautiset eivät liian kauaa anna odotuttaa. Niinhän se tuppaa olemaan, että kun niitä kerrankin oikein odottaa alkavaksi, niin niiden tulo vaan kestää…

Ja Kimalle, paljon kiinnittymisliimaa ja tarrasukkia kyytiläisille. Ja kiitos tarkennuksesta tuohon lutinuksen vuotamiseen. Itse kanssa mietin silloin ensimmäisessä siirrossa, että liekkö sitä lääkettä edes ehtii imeytyä, ku koko ajan valui pois.

Hopea, toivottavasti kyytiläinen on oikeassa paikassa ja kaikki sujuu hyvin!

Itse kävin tänään ultrassa, limakalvo näyttää hyvältä ja ovulaatio on tuloillaan oikealta puolelta. Huh huokaus, kylläpä sitä pitikin jännittää etukäteen.. Ehkä siis jo ensi viikolla siirtoon, ei muuta kun ovulaatiota tikuttelemaan. Lutinus aloitetaan kuulemma vasta siirtopäivänä, kun kysyin pitääkö se ennakkoon aloittaa. Ilmeisesti on eri tilanne kuin lääketieteelliseen PAS:oon tehtynä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!