Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Heippa!

Hempula, voi mitä uutisia saitte!! Ihan hirmuisesti ONNEA matkaan. Ei voi olla suurempaa lahjaa, kun nähdä pienen lapsenalun sykkivän ja kaikki on niinkuin pitääkin! Ihan mieletön juttu. Mulla jostain syystä ultra siirtyi pidemmälle ku viimeksi. Ilmeisesti vähän vaihtelee kuka hoitaja satuu linjoilla olemaan. Viimeksi se oli rv7 eli pitäisi olla ensi viikolla, mutta siirtyikin vielä seuraavalle tiistaille, eli reilu viikko vielä jännitystä. Mulla on niin huono fiilis tästä taas. Vähemmän ollut oireita ku oli viimeksi ja jotenkin niin erilainen ollut koko alkuraskaus. Kyllä mua etoo ja yököttää, mutta viimeksi se oli ihan erilaista. Pelkään tuulimunaa. Mitään vuotoja ei onneksi oo ollu.
Hopea: Kyllähän tuo sinun oireilu hyvältä kuulostaa ja jos sulla ei oo kovia kipuja, niin eiköhän siellä ihan oikeassa kolosessa asukki ole. Onnea ultraan ja tuuhan kertomaan kuulumiset kun olette käyneet!
Tervetuloa palstailemaan kaikki uudet ihmiset! Onnea teille kaikille vaiheisiinne ja voimaa jaksaa näiden hoitojen tuomat epätoivonkin hetket. Kyllä niitä onnistumisiakin tulee.
Vohveliini: Paljon onnea tulevaan siirtoon!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta sitten katras.