Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Maiku
Osallistuja

Olipas taas mukava lukea teidän juttuja. Tuntuu, että monilla menneet asiat eteenpäin. Jännitystä piisaa!

Itselläni ei ole vieläkään alkaneet kuukautiset. Epäilen syyksi todellakin stressiä/jännitystä. Tässä tän kierron aikana ollut niin monta ”sekoittavaa” juttua, kun ensin olin lomamatkalla. Sitten oli noiden hoitoaikataulujen kanssa jännittämistä, kun miehellä oli yksi operaatio ja jos olis menkat alkaneet pahasti ennen sitä, niin olis pitäny taas siirtää hoitoja seuraaviin menkkoihin. Sit oon laskenut koko ajan, että milloin pitää menkat alkaa, ettei ehdi tulla joulu. Olen vaan ihan liikaa miettinyt tätä asiaa. No, nyt on ehtinyt miehen operaatiot menemään ohi ja olen saanut tayssista luvan aloittaa pistot heti kun menkat alkaa, että siinä mielessä rauhallisempi tilanne, mutta kunpa ne nyt vaan alkais. Täytyy vaan yrittää pysyä rauhallisena…

Katras, toivon, että sun pelot on ns. turhia ja se kyytiläinen siellä kehittyisi ja pysyisi mukana ihan niin kuin pitää. Ei kai raskaudet muutenkaan ole samanlaisia joka kerralla, että tuntemukset varmasti vaihtelevat.