Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Maiku, tuo kuukautisten odottelu on kyllä todella ärsyttävää! Mää luulen, että mulla kans johtui stressaamisesta ja myös nuo kaikki hormonit on sekoittaneet kehoa eikä mikään tunnu toimivan normaalisti.

Voi hopea ja katras, toivotaan nyt kovasti, että teillä molemmilla kaikki hyvin ja pikkuiset kasvaa! Pitkä aika oottaa varmasti noita ultrakäyntejä, mutta pidetään toivoa yllä, että siellä on vaan hyviä uutisia sitten. 🙂 Jaksamista odotteluun ja epävarmuuden tunteeseen.

Ilona, hieno juttu! Onnea keskiviikolle, toivotaan onnistumista!

Ja minä tosiaan sain tänään mukaan kaksi kyytiläistä!! 🙂 odotin siirron olevan tosi helppo, mutta se oli oikeestaan vielä helpompi, ei tuntunut tasan yhtään miltään. Lääkärin mukaan molemmissa alkioissa oli särö (en tiedä tarkemmin, mitä tarkoittaa) ja sen vuoksi siirsivät kaksi, toki minun luvallani. Tällä hetkellä ainakin mielin on tosi odottavainen, positiivinen ja toiveikas. Varmaan johtuu siitä, että tää tosiaan on eka siirto ja tätä on odotettu jo melko pitkään. Mää saan jo jotenkin paljon voimia siitä ajatuksesta, että ne kaksi pientä ihmisen alkua on nyt mun sisällä. Täytyy vaan kovasti toivoa, että kiinnittyvät ja jatkavat kehittymistä, ainakin toinen. Nythän saa viettää sitten ihan normaalia elämää? Vai ootteko jollain tavalla rajottanu jotain siirron jälkeen?