Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Tiistai-iltaa!

Kiitos teille kaikille rakkaat ihmiset, kun jaksatte kannustaa toiveikkuuteen. Välillä on itselläkin jopa sellainen olo, että tuolla jossain voisi jotain oikeasti ollakkin. Oireet vaan heittelehtii niin paljon, että monta kertaa olen jo ehtinyt itkuni itkeä ja saanut itkupotkuraivareita, kun tuntuu niin turhalta kaikki.

Hopea, paljon onnea matkaan huomiselle, tuo sun hcg:n nousu kyllä lupaa tosi hyvää. Minullakin raskausoireet heittelehtii ihan hirveästi. Välillä on niin normaali olo ja kohta on taas hirveä väsymys, tai öklötys ja tissikipu on aaltoliikettä. Viimeksi halailin posliinia aamisin näillä viikoilla, mutta nyt on vain ajoittaista öklötystä, joka pysyy kurissa syömällä. Viimeksi olo oli aivan kamala koko ajan. Tää tuntuu liian helpolta ja se pelottaa. Tai sitte keho vaan paremmin nyt tottuu tuohon hormooniin, koska oireet voimistuu ja taas vaimenee muutaman päivän välein. Mahassa tuntuu millon minkäkinlaiselta ja hvin turvoksissa on. Hävettää liikkua, enkä oo ollu oikeen kyläilytuulella koko aikana, ennenku tiedän totuuden tästä tilasta. Vielä viikko. Mulle tämä odottelu ei oo kamalaa, pelkään koko ultraa aika paljon. Oon ottanu kyseisen päivän vapaapäiväksi ja varautunut pahimpaan. Jos monen ihmeen kautta kaikki olisikin hyvin, niin olisihan se meille aikamoinen 7v häälahja. Edellisenä päivänä on hääpäivä 🙂

Onnea piinapäiviin Ilona ja Pullervo, ollaan toiveikkaita, että saataisiin lisää ihmeitä tänne meidän keskuuteen. Maikulle kärsivällisyttä odotteluun, kyllä se vuoto alkaa!