Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Unelmoija, mää en kyllä keventänyt liikuntaa pistosten aikaan, mutta sitten jonku verran ennen punktiota piti kyllä jo oman olon vuoksi keventää selvästi. Kiva, kun teillä asiat etenee!

Mahtavaa, Kimalle! Toivotaan, että plussa vahvistuu ja myös verikokeen tulos on positiivinen. Jeejee!

Tsemppiä ilona piinailuun!

Täällä nyt pp7 eli aika lailla puolivälissä piinaa mennnään. Välillä tuntuu, että ehkä tässä onnistutaan, mutta välillä taas olo ei ole toiveikas. Olo on vähän turhankin normaali, mikä pelottaa. Oon koittanut syödä tavallista enemmän ja tuntuu, että ehkä keho reagoi vaan siihen sillä tavoin että uni on huonoa ja heräilen välillä hikisenä. Ja iltasin olo on levoton ja sydän tykyttelee. Tiedän kuitenkin, että mun keho reagoi noin myös siihen, jos energiansaanti on ollu tarvittavaa suurempaa. Ja tiedoksi, että siksi oon koittanu syödä vähän yli tarpeiden, koska lievää alipainoahan mulla on ja ajattelin, että pikkusten pitää saada riittävästi ravintoa ettei ainakaan siitä jäisi kiinni.
Mulla ohjeissa lukee, että aikasintaan pp10 vois testata. Toisaalta hoitaja sanoi, että ei vielä pidä säikähtää, jos siinä ei mitään näy. En nyt sitten tiedä, millon sitä kannattaisi testata. Viikonlopulle osuis pp12 ja pp13, mitkä vois ehkä olla sopivia päiviä testata, mutta mulla on molempina päivinä töitä ja pelkään, mitä siitä tulis negan jälkeen. En vaan tiedä, jaksanko oottaa vielä viikkoa, ens maanantaina ois pp14 ja sillon ois vapaapäivä, että vois tarvittaessa itkeä kotona koko päivän. Miten te toimisitte tai kehottaisitte mua toimimaan?