Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Naksu
Osallistuja

Hei, Ajattelin liittyä mukaan keskusteluunne… Olen jo pitkään seurannut, lukenut teidän kokemuksistanne ja saanut niistä infoa ja Toivoa!

Minulla 5 päivää punktioista, 2 siirrosta. Tämä hoito lyhyen kaavan mukaan 2. hoito, sitä ennen 1 inssi ja 1 pitkällä kaavalla. Pakkaseen ei ole säästynyt mitään, siirroissa ensin 1 top-alkio, 2 tosi hyvää alkiota ja nyt 2 nättiä super-alkiota (lääkärin sanojen mukaan) kyydissä. Plussatulosta ei toistaiseksi vielä mistään näistä hoidoista. Plussia olen saanut luomusti 2 krt ennen hoitojen aloitusta sekä hoitojen tauolla vuosi sitten 1 krt, nämä plussat kääntyneet negoiksi varhaisvaiheissa ja yhdestä varhainen spontaani keskenmeno. Selittämätön lapsettomuus syynä. Miehen puolelta priimaa. Kiinnittyminen ja munasolujen kehittyminen ei siis oletettVati toivotun kaltaista? Testailemaan pääsen itsenäisyyspäivän alla.
Nyt on pitkähkö tauko viimeisestä hoidosta, sillä myomaa jouduttu hoitamaan. Sen seurauksena kohdun verenkierron ollessa erilainen, on toiveet korkealla tämän hoidon suhteen!

Minulle ohjattiin ennen punktiota ja siirron jälkeen, että tulee ottaa rauhallisesti; ei jumppaa, juoksua, hyppimisiä eikä muuta ponnistelua. Rauhallinen kävely ok. Tämän mukaan olen mennyt.

Tsemiä piinailuihin, Onnea plussanneille ja kiinnittymiseen liimaa meille kaikille!