Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

pippana
Osallistuja

Heips kaikki! Aktivoidun taas muutaman kk hiljaisuuden jälkeen, kun meille tehtiin viime viikolla elämäni ensimmäinen pas. Historiaa sen verran, että meillä on yritystä keväästä 2012 asti takana. Miehestä löytyi vikaa, minusta ei. Tänä kesänä tehtiin ensimmäinen ICSI, tuoresiirrosta ei toivottua tulosta ja 2 alkiota saatiin pakkaseen. Viime viikolla siis tehtiin pas luonnolliseen kiertoon, yksi alkio siirrettiin, ja tänään kai PP 6.

Viimeksi tuoresiirrossa mulla oli tukilääkityksenä Lutinus, kuten on nytkin. Silloin mulla alkoi vuoto läpi Lutinuksesta huolimatta jotain PP 10-11. Eli Pullervo, on se mahdollista ainakin pelkällä Lutinuksella :/ Nyt mulla on ovulaatiosta asti ollut rusehtavaa vuotoa, joka on kyllä viime viikkoisesta vähentynyt vähän, mutta edelleen vuoto on kellertävää. Mulla on aiemminkin normikierroissa ollut välivuotoja, en tiedä miksi. Toivottavasti tämä on edelleen sitä eikä menkkoja jotka yrittävät jo puskea läpi. Joskus mulla nimittäin alkaa tuhruvuotokin monta päivää ennen menkkoja. Ensi viikolla sitten virallinen testipäivä.

Että tämmöstä! Tsemppiä muillekin piinailijoille 🙂