Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

Katras, ihanasti kyllä kirjoitit. Kyllä minuakin kovasti kosketti sinun raskautuminen, jaksat aina täällä tsempata muita ja pitää keskustelua yllä. Nyt vain nautit kaikesta, olet todellakin sen ansainnut!

Pullervo, minäkään en osaa yhtään sanoa tuohon vuotoon lääkkeellisessä pasissa. Mutta peukut täällä pystyssä, ettei ne ala ja saisit plussauutisia!

Vohveliini, täällä oli tänään peukut pystyssä, toivottavasti pääsitte siirtoon ja kaikki meni hyvin.

Maikulle paljon onnea matkaan tähän hoitoon. Kuten Vohveliinikin sanoi, pitkä tie on teilläkin jo takana. Toivottavasti nyt onnistutte!

Pippana, piinaillaan melkein samoissa päivissä. Puolessavälissä ollaan siis jo!

Huoh, miten se aika voi aina hidastua kahdeksi viikoksi näin totaalisesti??!! Vaikka yrittäisi miten olla miettimättä ja ajattelematta asiaa, niin tosiasiahan on, että se pyörii päässä 24/7. Tai siltä se ainakin tuntuu. Minä olen viimeisen viikon aikana ainakin syönyt! Mulla on nälkä ihan koko ajan, eikä mikään määrä ruokaa tunnu riittävän. Ja lisäksi mua turvottaa ihan mielettömästi. Tänäänki piti uimahallissa yrittää vetää mahaa sisään kävellessä, ettei kukaan tuttu ainakaan luule mun jo olevan raskaana! Mutta syytän Lutinuksia näistä oireista.. no viikon päästä niiden laittamisen saa lopettaa joka tapauksessa, joten kyllä tässä vielä viikko menee.. vaikka syödessä ;D

Ilona, pp7