Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Hopea
Osallistuja

Katras: Ihania uutisia! Paljon onnea ja onnellista odotusaikaa. <3

Tännehän on tullut paljon uusia, etenkin piinailijoita. Jaksamista kaikille teille! Itse otin tuon piinailun pidemmän kaavan mukaan noiden matalien hCG-arvojen vuoksi, joten tiedän todella miten raastavaa se voi olla. Ja itse en todellakaan suosittele liian aikaista testaamista, minulla oli pp12 selkeä nega ja nyt mennään H7+1. 🙂 Tuli vain turhaa huolta ja murhetta siitä testaamisesta. Mutta tiedän kyllä senkin miten paljon se testaaminen toisaalta houkuttaa ja toisaalta pelottaa.

Kimalle: Joko olet saanut verikokeen tuloksen? Jännittelen täällä sinun puolesta. 🙂

Täällä on ollut kaikenlaista draamaa tässä viikon aikana. Mulla oli torstaina vähän vuotoakin (ruskeaa tuhrua) ja koko maailma romahti. Mutta onneksi se vuoto lähti heti vähenemään. Sitten lauantaina alkoi alamahakivut, joten kävin ultrassa, ja syylliseksi paljastui hyperi-munasarjat. Täplällä oli onneksi kaikki hyvin. <3 Olen nyt sitten ollut saikulla ja lepo-linjalla. Tänään oli polilla viimeinen kontrolli-UÄ ja Täplällä oli pituutta jo 1cm, ja vastasi täydellisesti viikkoja. 🙂 HCG:kin on jo yli 14000. Raskausoireita tulee ja menee, mutta nyt (toivottavasti) osaa taas paremmin luottaa tähän raskauteen. Huomenna varailemaan ihan ensimmäistä neuvola-aikaa. 😀

Kaikille paljon jaksamista ja pikaliimaa ja plussia! Käyn varmasti jatkossakin teidän kuulumisia lukemassa.