Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Kimalle
Osallistuja

Meiku, onnea ja tsemppiä uuteen kierrokseen, pidetään peukut pystyssä että nyt onnistaa!!

Ensi viikko onkin jännä, toivottavasti kaikille piinaajille tulee tikkuun tuplaviiva (tai verinäytteeseen hyvät arvot)!

On pitänytkin kirjoitella jo aiemmin tällä viikolla, mutta tämä foorumi on niin kankea, että tämä vaatii aina hiukan aikaa.. Mutta siis mulla oli maanantaina verikoe (pp12) ja hcg oli tasan 100. Ensi maanantaina vielä uusi verikoe ja jos siitä tulee hyvä tulos, aion lopettaa aktiivisen stressaamisen (as if..). Olen nytkin yrittänyt olla rauhallisin mielin, mutta kun tuntuu ettei kropassa ole minkäänlaista tunnetta siitä että olisi onnistunut. Olen edelleen hyvin skeptinen.

Naksu, Mä mietin tota flunssa asiaa myös omalla kohdallani, sillä olin käytännössä koko piinailuajan kipeänä. Flunssa (kaamea yskä, poskiontelossa megajomotus ja vähän lämpöä) alkoi punktiota seuraavana päivänä ja jatkui pari viikkoa. Mutta omalla kohdalla se ei sitten kait vaikuttanut negatiivisesti. Tsemppiä ja tahmeita tuulia sulle!

Iloista viikonloppua kaikille!!