Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

pippana
Osallistuja

Mun piti eilen illalla tarkistaa vielä klinikalta saamani kirjalliset ohjeet, mutta siis juu-u, mun piti lopettaa Lutinukset ohjeen mukaan jo sunnuntaina, eli käytin niitä 12 päivää 2 krt/vrk. Aloitin päivää ennen alkionsiirtoa. Nyt on siis oma kierto, eikä muuta lääkitystä ollut. Aiemmin kun olin tuoresiirrossa, niin ohjeena oli Lutinus 3 krt/vrk testiin asti. Eli voiko oma kierto erota lääkkeellisestä niin että silloin niin vahvaa tukilääkitystä ei tarvittais? Olen hoidoissa Naistenklinikalla. Onko teillä muillakin pas:ssa ihan oma kierto, ja silti käytätte Lutinusta testiin asti?

Edelleen vuotoa odottelen. Normikierrossa mulla alkaisi menkat tänään ja tuhru jo edellisinä päivinä, että kyllä tuo Lutinus on jollain lailla nyt tehtävänsä varmasti suorittanut. Edelleen tuntuu että menkat voisi alkaa hetkenä minä hyvänsä, ja ne yöhikoilut mietityttää… Mut huomenna sit saadaan tietää 🙂 Voimia meille kaikille!