Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Tuo on juuri totta, mistä useampi teistä onkin maininnut, että täällä toisten raskautumisista osaa tosiaan iloita, kun tietää, mitä on taustalla. Toki aina silti tulee kaiho, että miksi ei meillekin, mutta samalla tiedostaa, että kyllä se meidänkin vuoro tulee. Täällä se onni on jotenkin vilpitöntä, toisin kuin aina reaalimaailmassa.

Parisienne, meillähän oli vasta ensimmäinen IVF, joka siis tehtiin elokuussa ja nyt oli siitä ensimmäinen PAS. Tuoresiirtoa ei tehty hyperstimulaation vuoksi. Kaksi alkiota siirrettiin ja kaksi on jäljellä. Lähinnä tuon hyperin vuoksi mua jotenkin kauhistuttaa mahdollinen toinen hoitokierros, enkä tiedä uskallanko siihen lähteä. Samoin tuntuu kauhealta, jos kaksi seuraavaa PAS:a ei onnistu, että taas joutuu jonon hännille ja pahimmassa tapauksessa vuoden päästä junnataan samassa tilanteessa. Adoptioasia on meillä ollut esillä. Mää olisin valmiimpikin jo siihen, mies toivoo, että jatkettaisiin hoitoja ”loppuun asti”. Vaikea tilanne. Itse oon jotenkin tosi väsynyt nyt noihin hoitoihin, mutta tuntuis pahalta mieheltä riistää mahdollisuus biologiseen jälkeläiseen. Ja kaduttaisiko itteäki sitten myöhemmin, jos ei yritä enemmän..?

Ootteko te Parisienne julkisella hoidossa?