Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Parisienne
Osallistuja

Pippana sulle voimia tähän iltaan, ensimmäiset päivät ovat aina pahimpia pettymyksen jälkeen 🙁

Itse olen miettiny myös että miksi romahtaa aina ihan täysin vaikka tavallaan tiennyt totuuden jo monta päivää mutta niin siinä aina käy.

Esimerkiksi olen tällä hetkellä todella varma että tämä siirto ei onnistunut kun samoja oireita samoina päivinä kun edellisessä joka ei siis onnistunut. Mutta vaikka kuinka totean itselleni päivittäin että ei tämä onnistunut niin jossain pään perimmäisessä nurkassa joku sanoo että no mitä jos kuitenkin onnistuisi..ja sitten kun se varmuus tulee ettei kuitenkaan onnistanut niin olo on musertava joka tapauksessa 🙁 🙁

En osaa lohduttaa oikein anteeksi, noina mustina hetkinä en osaa lohduttaa itseänikään vaan ryven vaan aikani ja niin pitkään kun tunne helpottaa edes vähän ja pääsen lattialta pystyyn 🙁

Sinä saat olla juuri niin järkyttynyt ja poissa tolaltasi kun olet ja surran niin paljon kun haluat ja niin pitkään kun siltä tuntuu.

Voimarutistus sinulle ja ehkä se hieman lohduttaa että täällä jossain on joitain jotka varmasti tunnistavat tuskasi.