Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Maiku
Osallistuja

Pippana, on se 20 follikkelia varmaan ihan hyvä. En tarkkaan tiedä mikä olis ns. hyvän rajoissa. Mulla vaan ekalla kerralla oli 5 ja tokalla 4 munasolua, niin tuo 20 mahdollista munasolua kuulostaa tosi hurjalta. Aattelin, että onko se sit jo niin paljon, että tulee herkästi hyperi. Toivotaan kuinkin, että ei ja turha kai sitä on etukäteen pelätä muutenkaan.

Pippanalle vielä hyvät joulut ja koita nyt keräillä voimia ja rentoutua ennen tulevia koitoksia!

Parsienne, älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Eikös sulla oo vielä piinapäivät menossa, että vielä voi käydä miten vaan?

Vohveliinille ja Naksulle toivon rauhallista mieltä piinapäivien keskelle!

Kiva kuulla myös, että Hipsulla on raskaus edennyt alkuvaikeuksista huolimatta. 🙂

Kiitos kaikille taas tsemppauksista. Vielä kun viikonlopun tässä jaksaa odotella ja parina päivänä piikitellä itteään, niin sitten se punktio koittaa. Alavatsa kyllä jotenkin turvottelee ja pitää löysäillä vyötä vähän väliä, ettei tee kipeetä.

Jotenkin töissä tuntuu, ettei jaksa keskittyä kunnolla, kun on nää hoidot menossa. Ollut kaikenlaisia aikataulujärjetelyitä ja asiakkaisen siirtelyä viime hetkillä, kun ei oo tiennyt tarkkaan minä päivänä nää hoidot tehdään jne. Lisäksi tänään pomo soitti mulle ja kysyi, että onko tää mun ensi viikon sairasloma lapsettomuushoidoista johtuvaa. Oon siis hänelle kertonut asian suoraan, kun olis muuten ollut vähän vaikea järjestellä näitä juttuja, ymmärtää paremmin sitten tilanteen. No juu, mut pomo oli sit selvitelly asioita ja sano, että sairasloma on sitten palkatonta tästä syystä. Keväällä olin samasta syystä kaksi kertaa pois ja silloin sain palkan normaalisti. Ei mulla mitään hätää oo, vaikka palkkaa en sitten saakaan noilta päiviltä, mutta vähän aikaa tuli jotenkin lannistunut olo, että tämäkin vielä kaikenlisäksi…

Lisäksi viimeksi kontrollissa käydessäni sain parkkisakon, kun ei ollu paikkaa siinä mihin yleensä oon auton laittanu ja menin laittamaan tien varteen, kun en nähnyt missään pysäköintikieltoa. Pikavoittohan sieltä sit oli tullut… No, ei sekään maailmanloppu oo, mut harmittaa kaikki tämmöset ”pienet” lisäharmit.