Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Pahoittelut pippana ja voimia!! Äläkä tosiaan sitä sure, ettäkö tuo asia ei olisi saanut tuottaa pahaa mieltä. Todellakin on suremisen aihetta etkä ole mitenkään heikko. Vaikka siihen negaan miten valmistautuisi, niin kuitenkin ne lopulliset uutiset musertaa aina, ei sille mitään voi. Halauksia!!

Parisienne, älä vaivu vielä epätoivoon. Milloin testipäivä? Toivotaan, että se tuntemuksista huolimatta toisi teille ihania uutisia.

Naksulle tsemppiä viimeisiin piinapäiviin ja teille myös toivon hyviä uutisia!!

Vohveliini, voimia sinullekin piinailuun. Tuu kertomaan, mitä testit näyttää. Jännityksellä odotamme ja toivomme toki parasta!!

Mukava oli kuulla myös Hipsusta. Vaikealta kuulostaa eka kolmannes, mutta jospa tosiaan nyt pääset jo nauttimaan ihmeestänne. Ihanaa joulunaikaa ja onnea odotukseen. <3

Ja maikulla punktio lähestyy, tsemppiä siihen!! Tuttua tuo ettei töihin pysty keskittymään ja alavatsan turvottelut myös. Mulla tais olla rakkuloita selvästi enemmäkin kuin 20, mutta ihan kaikkia ei tyhjennetty. Toivotaan, ettei sinulla hyperi yllätä, se oli nimittäin inhottavaa se. Mulla onneksi lääkäri suostui kirjoittamaan sairaslomalappuun muun syyn kuin lapsettomuus ja sain palkan siltä ajalta. Mullahan sairasloma oli lopulta 4 viikkoa sen suunnitellun 3 päivän sijaan eli ihan hyvä, ettei palkkamenetystä tullut. Toivotaan, että sinun kohdalla ei sairasloma ainakaan venähdä pidemmäksi. Mää kans sain parkkisakon silloin kun menin hyperin vuoksi sairaalaan. Mutta pikkujuttujapa ne lopulta, mutta kirjasin senkin ylös ”vauvalaskelmaani”. Ootteko te muut pitäneet kuluista kirjaa?

Muistinkohan mää nyt kaikille sanoa jotakin..?

Sitten omaa tilannetta:
Vuoto alkoi ja soitin polille ja ainakin yritetään ehtiä tehdä se toinen PAS ennen joulua. Tässä on nyt vielä kaksi viikkoa aikaa ja nyt on kp 3. Saa nähdä. Minä päivänä teille muille on tehty lääkkeellinen PAS? Mulla tuo edellinen oli muistaakseni kp18, nyt ehtis tehdä vielä kp17, mutta jos menis sitä pidemmälle niin ei ehdi. Jännitettävää riittää.

Tehtiin myös miehen kanssa hieman suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Kokeillaan nyt nämä kaksi PAS:a julkisella ja sitten siirrytään yksityiselle, jos tulosta ei ole tullyt. Sain kuin sainkin vielä tälle vuotta väestöliitolle ajan hoidon suunnitteluun, kun selitin, että tahtosin ne lääkkeet jo tälle vuodelle, että menisivät lääkekattoon. Mää en nimittäin jaksaisi taas henkisesti odottaa sitä jonotusta uuteen IVF:ään. Lähinnä suostun jatkamaan hoitoja miehen vuoksi. Toivotaan nyt kuitenkin, että ei tarvi tuonne yksityiselle hoitoja mennä tekemään vaan onnistuttaisiin vielä noilla kahdella alkiolla. Kallista vaikuttaa olevan siellä, mutta ei kai se auta, mitäpä tämän asian eteen ei tekisi.