Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Onnea Vohveliini!!! Täällä on ollut kyllä viime aikoina paljon noita hyviä uutisia. 🙂 Täällä peukut pystyssä, että pieni pysyy mukana.

Parisienne, halauksia!! Oon tosi pahoillani, että teilläkään ei nyt onnistumista tullut. Nuo onkyllä aina niin pahoja pettymyksiä, vaikka miten oma olo antaisi aihetta varautua pahimpaan. Toivottavasti pystyt löytämään joulumielen ja muutenkin voimaa jatkaa eteenpäin. Itsellä kyllä joulumieli vähän hukassa. Joulu on mulle näin lapsettomana jotenkin tosi herkkää ja vaikeaa aikaa. :/

Ja naksu, mahtavia uutisia sinullakin!! 🙂 Onnea! Toivon, että sinunkin kohdalla tuo plussa pysyy ja pieni pysyy tiukasti mukana. Upea joululahja teille, koita nauttia tilanteesta parhaasi mukaan.

Itse kävin tänään väestöliitossa ja sain reseptit ensi vuotta varten. Mehän nyt kokeillaan vielä nuo loput PAS:t julkisella, mutta sitten olisi tarkoitus siirtyä yksityiselle. Haen siis kaiken varalta lääkkeet tälle vuotta, kun KELA:n piikkiin nyt menevät. Oli kyllä ihana vastaanotto väestöliitolla ja käynnistä jäi tosi hyvä olo. 🙂 Tosin toivon tietysti, että tuo oli mun ensimmäinen ja viimeinen käynti siellä. Hemoglobiini mun pitäs saada nousuun, lääkäri piti sitä tärkeänä. Mulla ei vaan maha tahdo kestää rautavalmisteita. Mutta ei kai se auta kuin kestää jatkuvaa närästystä..