Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Pullervo; Vinkkinä hb:n nostoon voin antaa nokkosteen. Olin ihan ihmeissäni, kun eilen kävin neuvolassa ja hb oli 140. Mulla yleensä pyörii 120 ja alle. olen juonut nokkosteetä jo jonkin aikaa lähes joka ilta mukillisen. Hain luontaistuotekaupasta pari pussia ja nyt oon lipittäny ne kummatki, pitäis hakea lisää. Rouheteetä, en tiedä onko sitä pussiteenä. Saattaa toki löytyä ruokakaupastakin, mutta ainakin tuo mitä käytin oli tehokkaasti hb:tä nostanut. Minäkään en rautavalmisteita voi oikeen käyttää. Saatiin eilen eka kertaa syke kuulumaan. Terkkari vähä epäillen alko kuunteleen, mutta sieltä se jumpsutus pienen etsiskelyn jälkeen kuului. 160 paukutti menemään. Ihan epätodellinen olo, että se pikkunen edelleen haluaa olla tulossa meille. Reilu viikko vielä, niin eka kolmannes on eletty. Nopeesti aika rientää.
Älkää kukaan luopuko toivosta. Parisienne, älä sinäkään. Noita syviä hetkiä tulee ja ne kuuluu osana tähän prosessiin, koska hoidoissa niin usein mennään pettymyksestä toiseen ja tulevaisuus näyttää olevan aina yhtä usvan peitossa, mutta huomisesta me ei kuitenkaan tiedetä ja aina on toivoa, ihan aina.
Naksulle isot isot onnittelut!