Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Hei Hipsu! Kiva kun löysit tänne. Sää oot jo hurjan pitkällä 🙂 Mulla su poksahtaa 11vkoa rikki. Oon itekki miettiny tuota dopplerin hankkimista, mutta mies on vähä sitä vastaan. Tiedän, että jos se olisi, niin hänkin kyllä innokkaana kuuntelisi ääniä. Onhan tää tällaista vatvomista, kun pari päivää sitte syke on kuultu, niin nyt jo epäilyttää, että onkohan enää kaikki kunnossa kun ollut oireettomampi päivä. Olkaa onnellisia te, joilla on pieni maha. Minä meinasin pyörtyä ku nousin neuvolassa vaa’alle. Viisi kiloa tullut 3kk:n aikana painoa lisää ja en ikinä ennen oo ollu ylipainoinen. Ihan järkyttävä morkkis. Maha on turvonnut löllö ja tuntuu että jalatkin on ihan turvoksissa. Viikonloppuna ollaan menossa ristiäisiin ja eipä meinaa löytyä mitään päälle. Itkua väänsin ku olen vielä yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti, mutta maha ei oikeen toimi, niin siinä lienee tämän ihraantumisen syy. Eniten tässä ärsyttää se, ettei halua asiasta vielä kovin laajalle kertoa, mutta jokainen näkee, että levinny tuo on joka suuntaan. Ei pitäis murehtia näin pienistä, pääasia että pieni ihminen voisi hyvin.