Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Maiku
Osallistuja

Minäkin vihdoin tänne sain tultua kirjoittelemaan. Mulla aina välillä iskee joku hassu lukko, etten pysty käsittelemään asiaa ja sitten en muka uskalla tulla tännekään kirjottelemaan.

Ensinnäkin tuo Nekun teksti kuulosti ihan mun omalta. Mulla oli kans siis viikko sitten punktio ja juurikin sama tilanne oli, että rakkulat kasvoivat hitaasti ja niitä oli ainakin parikymmentä. Sain myös koko viime viikon saikkua. Hyperiä ei onneksi tullut. Join kovasti, reilusti enemmän kuin aiempien kahden punktion jälkeen (n.4 litraa/vrk).

Mulla meni punktio ihan hyvin vaikkakin oli vähän jännempää kun en ottanut rauhottavaa tällä kertaa. Munasoluja tuli 19, joista muistaakseni 14 oli kypsiä ja 6 hedelmöittyi ns. kunnolla. Sitten oli jotain ilmeisesti vähän epämääräisempiä tapauksia, joita jäi kans varmistusviljelyyn. Vielä en tiiä montako meni pakkaseen. Yksi alkio siirrettiin perjantaina ja se oli 18-soluinen. Kuulemma hyvät pisteet sai (en niistä sen enempää ymmärrä). Nyt sitten tässä piinaillaan kolmatta päivää. Testi olis sitten tapaninpäivänä. Vatsassa nipistellyt vähän erilailla tuon siirron jälkeen kuin punktion jälkeen, mutta se nyt ei tietysti vielä mitään merkkaa. Katsotaan miten käy, mutta toiveikas olen. Ei kai tässä muutakaan voi. 🙂

Onnittelut vielä Vohveliinille ja Naksulle! Toivottavasti teidän raskaudet pääsee nyt hyvään alkuun ja jatkuu onnelliseen loppuun saakka!

Ikävä kuulla Parsienne, että teillä ei onnistunut. 🙁 Älä kuitenkaan luovu vielä toivosta! Kyllä se parempikin päivä sieltä vielä tulee.