Etusivu › Foorumit › HEDELMÖITYSHOIDOT › Talvi/Kevät plussat 2014-2015 › Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015
Vohveliini, minäkin olen koko ajan verrannut tätä raskautta edelliseen. Tuntemuksia oloja ja oireita. Se on oikeasti niin turhaa, koska raskaudet on erilaisia ja varsinkin kkm ei ole hyvä vertailupohja. Tämä pitäisi itsenikin ymmärtää! Minä alkuun vertasin koko ajan ja pelkäsin. Nytkin pelkään, mutta ei ole enää mihin verrata kun oon jo pidemmällä, mutt suuri pelko on läsnä joka päivä. Pelko kun kohtu on liian hiljaa, ei vihlasuja, ei mitään. Eilen oli kyllä pahin pahoinvointi tään raskauden aikana. Laattasin aamulla ja illalla, mutta viikonloppuna oltiin reissussa enkä syöny b-vitamiiniä. Eilen otin aamulla ja illalla ja tänään aamulla ja olo ollu lähes normaali. Oon kuullu monelta, että se hillitsee pahoinvointia. Nyt alan uskomaan itekki sen tehoon. Mää en ilmeisesti pääse varhaisultraan ennen joulua, vaikka sitä mielessäni toivoin..menee tammikuulle. Mulla ei tosiaan ole muuta oiretta ku hyvin vaihtelevasti pahoinvointia. Tissit ei oo kipeät. Olo on taas niin epäuskonen koko juttuun.