Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Niplis
Osallistuja

Vohveliini, eikö 171 niinä päivinä ole ihan hyvä? Ymmärrän kyllä huolestumiset, itse olen hyvin herkästi hermostuvaa sorttia. Mies vastusti vähän sitä, että kävin toistamiseen Hcg:ssä. Mutta jos tämä ”valohoito” mua rauhoittaa, 44e on well spent. Sain sentään peruutettua 6+1 ultran, varsinkin kun tuolla toisella foorumilla parillakin odottajalla ei näkynyt vielä sykettä 6+ viikoilla, mikä todennäköisesti on ihan normaalia vielä. Mutta olisi aika hermoja raastava tilanne kuitenkin.
Rinnat on tosiaan arat, mutta ei käytännössä aremmat kuin esim. ennen kuukautisia. Ei ole pahoinvointia, ja mahavaivoista nyt ei pysty mitään sanomaan ku niitä on muutenkin vähäsen, mutta niihin ei kiinnitä huomiota tavallisesti.
Pidetään kovasti peukkuja, että sun pelot osoittautuu aiheettomiksi!

Paha tässä on se, ettei ole mitään takeita mistään. Vaikka kaikki olisi hyvin tietylle viikolle asti, niin pieleen voi mennä (kuten meillä rv 21). Mutta ei se huolestuminen estä sitä millään tavalla. Ilmoittauduin nyt naurujoogaan ja jonoon mindfulness-kurssille työväenopistoon 🙂

Katras, oletko siis menossa niskaturvotusultraan tammikuussa vai vielä joku eri ylimääräinen? Mitä b-vitamiinivalmistetta käytät?