Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hopea
Osallistuja

Minä nyt vasta huomasin tämän plussanneiden ketjun, joten liityn nyt myös joukkoon. 😀 Minulla täyttyi tänään 10 viikkoa, 31.12. olisi niskaturvotus-UÄ. Melkoista tunteiden vuoristorataa on ollut tämä alkuraskaus, etenkin kun on ollut vuotoja. Sunnuntaina kävin viimeksi päivystyksessä puolipaniikissa, mutta Täplällä oli kaikki onneksi oikein hyvin. <3 Kova meno näytti masussa olevan. 😀 Muuten ei juurikaan ole raskausoireita, tai oireita on, mutta kaikki hyvin lieviä. Paitsi närästys. Ja minä kun luulin, että sen pitäisi olla loppuraskauden oire, mutta mulla on näköjään jo nyt. 😀

Minäkin hommasin sellaisen kotidopplerin, mutta vielä ei ole äänet sillä kuuluneet. Tosin ohjeessakin lupailivat, että vasta viikolta 12 eteenpäin niitä tuolla laitteella kuuluisi… Jospa sitten sillä saisi vähän rauhoitettua tätä mieltä vuotojenkin kanssa.

Niin, ja jouluna olisi meidänkin tarkoitus kertoa uutiset. Ollaan ostettu sellaset ”mummo”- ja ”ukki”-pyyhekoukut, jotka löytyy sitten lahjojen joukosta. 🙂