Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Kiitti Naksu!

Hurja saalis Nekulla! Eiköhän tuohon joukkoon luulis niitä hyvälaatuisia sopivan. Tuosta hyperin kehittymisestä. Mulla olo oli punktion jälkeen aika pallomainen, mutta kipuja ei juurikaan ollut. Menin siis kaksi päivää punktion jälkeen siirtoon, mutta siellä lääkäri ultrasi vatsan päältä ja oli heti ehdottomasti sitä mieltä, että ei siirretä, kun nestettä oli sen verran paljon. Saman päivän (perjantai) iltana aloin olemaan vähän kipeäkin. Viikonloppuna aamuisin olo oli aina ihan kohtuullinen, mutta muuttui tukalammaksi iltaa kohden. Maanantaihin asti sinnittelin, menin sitten lääkäriin ja jäin samalla reissulla osastolle. Toivon todellakin, että sinä vältät tuon!!

Naksu, voin vaan kuvitella, että se positiivinen testi ei tosiaan vielä tuo mitään autuutta vaan että pelko on suuri. Minä ainakin uskon teidän onnistuneen ja todella toivon sitä. 🙂

Haluatko jakaa enemmän tuota, millaista kommentointia sait? Itse olen myoös joutunut jossain määrin pettymään ystäviini tämän lapsettomuusasian tiimoilta. 🙁 Mutta toki ymmärrän, että he eivät voi ymmärtää.