Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Maiku
Osallistuja

Pullervolle onnea siirtoon! Toivottavasti sulatus onnistuu hyvin!
Nekku, luulis, että tuolla saaliilla sieltä jokunen ns. hyvälaatuinenkin alkio saadaan ja on niitä monia raskauksia alkanut ihmissilmin huonommistakin aluista, joten eiköhän se siitä!

Se on kyl totta, että jotenkin vaikeaa löytää ymmärtäjää niistä, jotka ei oo tätä lapsettomuutta itse kokeneet. Monta kertaa tuossa hormonipistelyidenkin aikana oli kaikenlaisia tuntemuksia ja tuli semmonen olo, että voispa niistä jollekin puhua, mutta ei oikein tienny kelle olis soittanut tms. Äidille olen näitä eniten puhunut, mutta en mä osaa sillekään kaikki tuntojani kertoa. Tosin löysin lähes sattumalta yhden tutun kaverin viime kesänä, joka tunnusti kans käyneensä hoidoissa ja sanoi, että hänelle saa kyllä soitella aina jos siltä tuntuu. Olen muutaman kerran hänelle viestitellyt kyllä.

Pp 5 menossa. Flunssa iski eilen. Muutenkin mulla nyt jo kohta viikon ruumiinlämpö ollut normaalia korkeampi. Se oikeastaan alkoi jo siirtoa edeltävänä päivänä. En sitten tiiä mitä tää on, mutta kun ei ihan varsinaista kuumetta oo, nytkin on n. 36,8-37. Vilutusta on jonkinverran. Kuulemma alkuraskauteenkin voi tämmöistä liittyä, mutta ihmettelin sitä, kun tää lämpöily tuntui alkaneen jo ennen siirtoa… No, tiedä häntä. Lähinnä toivon, ettei tästä nyt isompia kuumeita tulis, kun luin (joo ei pitäis lukea aina netistä kaikkea!), että raskauden aikainen kuumeinen virusinfektio voi pienentää lapsen älykkyyttä. Ei ehkä pitäisi kaikkea googletella… vainoharhaiseksi tässä muuten tulee. 😉

Nytkin mietin tässä jouluruokia, että mitä voin syödä huoletta. Varmaan pitää jättää graavit ja kylmäsavukalat syömättä ja maksapasteija ainakin. Pipareita maltillisesti inkiväärin takia jne.. Testipäivähän on vasta tapaninpäivänä, niin ei viiti ennen sitä riskeerata ainakaan. No, järki käteen kai näissäkin.