Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Maiku
Osallistuja

Niin en osaa sanoa, että kuinka paljon siinä vaiheessa vaikuttaa vielä alkoholi alkioon jos se ei ole vielä kiinnittynytkään kunnolla. Itse koin jo vähän huonoa omaa tuntoa siinä vaiheessa, kun pari kertaa otin pikku lasillisen viiniä hormonipiikkien aikana. Aattelin, että vaikuttaako se niihin kehittyviin munasoluihin. No, tuskinpa pikku tippa vaikuttaa juuri mitään, mutta nyt oon päättäny etten ota yhtään alkoholia ennen ku selviää mikä on tulos ja tietysti en sen jälkeenkään jos positiivista näyttää. Jotkut kai saattaa ottaa lasillisen viiniä siinä toivossa, että se jotenkin auttais kiinnittymiseen. Ilmeisesti uskotaan, että se jotenkin parantais kohdun limakalvoa tms.

Itse kans kyllä tuossa pohdiskelin, että miten tossa lauantaina toimin, kun saattaa tulla kaveripariskunnalta kysymystä, kun en aio ottaa mitään alkoholia, kun mennään ravintolaan syömään ja konserttiin. No, oon mä joskus ennenkin niiden seurassa ollut kuivin suin. Vaikea vaan näitä aina kierrellä ja kaarrella, kun oon niin huono valehtelemaankin. Voihan sitä sanoa vaikka, että mulla on antibioottikuuri, jonka kanssa ei voi juoda alkoholia. 😉

Jotenkin tänään ollut välillä semmonen olo, että menkat olis alkamassa. Onneksi siihen yleensä liittyvää vatsasärkyä ei kuitenkaan oo ollut.