Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Kimalle
Osallistuja

Moikka Viimeisiä tunteja töissä ennen joululoman aloitusta, niin eikös tässä ole hyvä väli vilkuilla foorumille 🙂
Katras, hyvä että vuodatit ja hyvä jos helpotti, siksihän täällä ollaan. Ja kuten tiedät, täällä ei kukaan tuomitse vuodatuksia kun vaikuttaa että kaikki on aika samoissa fiiliksissä. Ihanaa että pääsitte ultraan ja nyt voitte rauhallisin mielin viettää joulua. Onnea loistavista uutisista 🙂

Mulla kans koko ajan alitajuisesti (ja välillä ihan täyspäiväisestikin…) käynnissä kropan analysointi. Jonain päivänä selkäsärkyjä ja toisena huono olo ja kolmantena ei yhtään mitään. Jolloin tietysti lähtee google käyntiin keskenmenoista ja muista ikävistä vaihtoehdoista. Miksei sitä vaan voi olla rauhassa niin olisi kaikille osapuolille varmasti parempi?!? Lisäksi hain intialaista illalliseksi keskiviikkona ja torstaiaamu alkoikin ihan mielettömällä vatsakivulla. Päivä jatkui enemmän tai vähemmän vessassa ja vielä illalla oli tosi tuskainen olo. Onneksi tänään ammulla helpotti jo, enää vähän outo fiilis vatsassa ja kylmiä väreitä silloin tällöin. Tietysti olin/olen sitten ihan varma että olen saanut listerian tmv ja tänään on vielä kaiken lisäksi lähes oireeton päivä (jopa rintojen kipu on heikentynyt). Ensimmäinen ultrakin on vasta 29.12. jolloin on (toivottavasti) 9 viikkoa just täynnä. Kunpa kaikki olisi hyvin!

Hopea, kiva kun löysit tänne ja mahtava joululahjaidea tuleville mummolle ja ukille 🙂

Vohveliini, mustakin toi 171 kuulostaa hyvälle!

RAUHALLISTA joulunaikaa kaikille 🙂