Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Maiku
Osallistuja

Täällä pp11 menossa. Pahaa pelkään. Eilen tuli pientä ruskeaa tiputtelutuhrua pikkuhousunsuojaan ja äsken alkoi näyttää siltä, että kuukautiset todella alkoivat. Virallinen testipäivä olis vasta perjantaina eli kolmen päivän päästä. Tänään kuitenkin sitten testasin aamulla ekan kerran, kun aattelin että jos ne kuukautiset alkaa, niin kokeilen ennen sitä ja negaahan tuo näytti eikä mitään haamujakaan näkynyt vaikka kuinka tarkkaan tihrustelin. Tässä tää tais olla taas tältä kertaa. 🙁 En oo ehkä vielä tajunnut tätä tai ehkä vielä elättelen toiveita, kun ei oo vielä menny tunnetasolle tää juttu. Meinaan kuitenkin nyt jatkaa lugeja vielä ja testata uudelleen myöhemmin niin kuin neuvoivat klinikalta.

Meillähän oli aika hyvä punktiosaalis ja jatkoviljelyyn jäi useampi alkio, mutta saatiin lopulta tietoa, että vain yksi alkio on mennyt pakkaseen. Jotenkin sekin masensi, vaikka olihan se yksi enemmän kuin aiemmilla kerroilla, jolloin ei päästy kuin yhteen tuoresiirtoon. Tiedä sitten johtuiko pakastetuista siittiöistä vai huonoista munasoluista vai mistä. Kun ei mitään oikein kunnolla selitetä tuolla julkisella. Mutta siis jos tää ei onnaa, niin yksi PAS mahdollisuus vielä julkisella on ja sitten on siirryttävä yksityiselle, jos haluaa jatkaa.

Mulla oli tosi hyvä draivi nyt päällä ja uskoin tosi paljon plussaan tällä kerralla. Oon tietysti googletellut kaikenlaista ja ajattelin, että tää mun flunssa ja lämmönnousu on olleet seurausta tästä mahdollisesta kiinnittymisestä. Taisinpa kuvitella ja tulkita väärin. Olisin kerrankin niin mielellään ollut oikeassa! Tää on vaan niin outoa, kun mulla on tää flunssa ja lämpö ollut jo ainakin viikon lähes tasan 37 tai pikkusen alle. Ei mulla oo koskaan ennen tämmöstä ollut…

Tosi kurja kuulla myös Vohveliinin tilanne. Onneksi olet niin positiivisen ”kuuloinen”. Ei tässä auta kuin eteenpäin vaan pää pystyssä!

Tsemppiä myös Luppa77:lle kolmanteen inssiin!

Kaikesta ikävästi huolimatta haluan toivottaa kaikille hyvää joulua! Yritetään nauttia siitä ja unohtaa hetkeksi muut murheet.