Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

No niin, uusi ketju pystyssä. Hyvä juttu. Mitenkähän tämä lähtisi menemään tämä uusi, jos nyt ei painettaisikaan aina viimeisestä viestistä ”vastaa”. Lähtisivätköhän nämä viestit sitten menemään ihan järkevään järjestykseen. Yritetäänkö?

Nekku, ei onnistumista meilläkään. Eilen olin jo aika varma, että ei olla onnistuttu, tänään aamulla testasin sitten negan. Kamala olo. Oon ihan hajalla, etenkin kun nyt nuo olivat meillä viimeset pakasteessa olevat ja nyt sitten ollaan taas jonossa uutta hoitoa varten. Tarkoitushan oli aloittaa nyt hoito yksityisellä, mutta mulla on työn puolesta nyt ihan liikaa matkustamista (ainakin joka toinen viikko) ja melko uusi työ ja en kyllä millään pysty sovittelemaan käyntejä sillä tavalla, että saataisiin hoito toteutettua. Nyt ei sitten tällä hetkellä ole oikein mitään hoitoihin liittyvää näköpiirissä, mikä lisää tätä surua ja murhetta.

Soittoajan sain kuitenkin julkisen puolen lääkärille ja tarkoitus on keskustella drillingistä.. Mahdollisesti se tehtäisiin nyt kevään aikana, mutta jotenkin ajatuksena se hirvittää mua liikaa.