Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Hei kaikille!

Mulla oli tänään lääkärineuvola ja ultralla katsottiin mahan päältä kohdun asukkia. Kaikki oli hyvin ja oikein liikkuvainen tyyppi on asustamassa. Itseasiassa tänään aamulla tunsin ensimmäiset liikkeet. Oon jotain epämääräistä tuntenut jo viime viikolla, mutta nyt oli jo sen verran selkeämmät tuntemukset, että tiesin heti mitä ne oli. Sanoin myös miehelleni kun lekurista tulimme kotiin, että olo on kun juuri testin tehneenä, onnellinen ja helpottunut. Olen vasta tänään tuon käynnin jälkeen tuntenut oikeasti olevani raskaana. Sen verran olen pelännyt, että jotain menee vielä vikaan. Nyt en jaksa miettiä enää sellaisia ja kerroin tänään sellaisillekkin ystäville, jotka ei vielä tienneet. Tiukassa on luottamus näiden hoitojen jälkeen huomiseen.
Kovin on hiljaiseksi mennyt tää palsta ja aikalailla hiljentynyt on tuo hoitopuolikin. Niinhän se on, kuten Kimalle kirjoitti, että kaikilla varmasti kaikki hyvin, kun ei ole sen kummempaa kerrottavaa. Ainakin näin sydämestäni toivon teidän jokaisen kohdalle. Pahoinvointi vaan vois kokonaan hellittää. Välillä on helpompia päiviä, mutta tänäänkin oksensin pari kertaa aamupäivällä. Tämän kaiken kestää, kun näki, että kaikki on hyvin. Ainoa, mikä todella riepoo, on painon nousu. Mulle on tullut jo 8kg lisää. En pysty syömään edes juurikaan makeaa, roskaruuasta puhumattakaan. Salaattia ja kanaa+muita kevyttä suurimmaksi osaksi syönyt ja paino vaan nousee. Mulla on ollu vatsa juntturassa koko alkuraskauden. Siitä kai se suurimmaksi osais johtuu tää lihominen. Aineenvaihdunta liian hidas. Ei sais kantaa murhetta näin pienestä asiasta, mutta tuskastuttaa ku kaikki vaatteet on makkarankuoria päällä, eikä uusia oo järkevää kovin paljon ostaa. Jokunen äitiysvaate kai pakko kohta hakea. Maha näkyy jo jonkin verran. Työkaveri huomas tänään.
16+1

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 10 kuukautta sitten katras.