Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hipsu
Osallistuja

Moikka!

Monesti pitäny tulla kirjottelemaan tänne mutta aina se on jääny!
Tosin jotenkin tuntuu että kaikki mitä pitäis tehdä niin unohtuu, ei oo yhtään mieli palannut vieläkään lomalta. Meillä lomalta paluu alkokin kevyesti, kun minä sain sovittua että teen äitiyslomaan asti vähän vähemmän töitä ja mies sairastui heti töihin palattuaan. Onneks pöpöt pysy poissa minun osalta.

Täällä tulee parin päivän päästä rv 20 täyteen, ihan uskomatonta että ollaan jo puolessa välissä! Muistan vielä selvästi kun vasta oltiin varhaisultrassa 🙂
Mitään oireita ei enään oo, eikä niitä kuuluisia mielitekojakaan oo näkynyt?? Ihan samat jutut maistuu samanlailla kun ennenkin.
Sen oon huomannut nyt lähiviikkoina että keho rasittuu tosi paljon helpommin, ja minä kun oon niin tekevää tyyppiä niin vähän harmittaa kun ei samanlailla jaksa enään, vaikka odotettavissahan se oli.
Liikkeitä oon alkanut tuntemaan pari viikkoa sitten, on kyllä kova kaveri potkimaan ja hyvä niin, ihanaa tuntea pikkunen kun välillä ei tunnu edes että olisi raskaana kun ei toi mahakaan mitenkään hurjaa vauhtia kasva!

Katras missä päin asutte jos saa udella? Mietin vaan kun ei täällä pääkaupunkiseudun neuvoloissa ultrailla, pitää erikseen mennä synnytyssairaalaan ultrakäynneille, mikä on tosi harmi!