Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Parisienne
Osallistuja

Moikka, täällä on joo todella hiljaista. olen käynyt aina välillä katsomassa olisko joku kirjoitellut jotain mutta ei..
Me päädyttiin jaksaa yrittää uutta hoitoa. Jos vaikka pystyisi ottamaan sen henkisesti vähän kevyemmin kuin tuon ensimmäisen. Täytyy sanoa että syksy ja alkutalvi meni aika lailla sumussa ja muistikuvia tuolta ajanjaksolta on aika vähän, se kertonee hieman miten raskasta kaikkineen oli..

Mutta yritetään ja katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan.

Olen täysin lopettanut ajatukset, että varmaan ensi kesänä sitä sun tätä ja syksyllä sitten sitä ja tätä…

Tämänhetkinen elämä valuu täysin ulottomattomiin mikäli elää ja odottaa vaan jotain mitä ei välttämättä koskaan tule. Vähän sama asia kun pelkäisi koko ajan sairaatuvansa vakavasti, pilaa tämän hetken kun on terve murehtimalla ja jos vaikka sairastuisikik niin on murehtinut kahteen kertaan asian. Silloin toivoisi varmasti että olisin silloin nauttinut kun kaikki oli näennäisen hyvin.

Olen myös kuitenkin sitä mieltä että sitä tuntee ja elää juuri niinkuin siinä tilanteessa kykenee. Syksyllä en vain kyennyt kuin murehtimaan nyt yritän edetä toisin 🙂

Tsemppiä odotteluihimme…