Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

Heippa!!
Täällä paukahti tänään rv17. Viime viikolla oli toinen neuvola. Kaikki hyvin. Painoa tullut 700g ja hemoglobiini oli hyvä. Ainut mitä nyt seuraillaan on verenpaine. Se tahtoo takoa vähän liiankin kovaa… Pikkuisen sydänäänet kuultiin. Itse sain kotona ne kuulumaan muutamaa päivää aikaisemmin. Se oli sellainen hetki ettei sen olisi toivonut päättyvän ollenkaan. Rakenne-ultra olis ens kuun 17. päivä. Kätilön aika peruuntui ja tilalle sain synnytyspelon takia lääkäri ajan. Meillä suvussa kun on ollut ahtaat lantiot niin tahdon että ne selvittävät kunnolla että onnistuuko mulla alatiesynnytys normaalisti vai joudutaanko leikkaamaan.
Masu on pullahtanut nyt esiin parisen viikon sisällä. Eipä tuo taida kauaa pysyä salassa niiltä jotka ei vielä tiedä.

Tänään sain kunnon itkupotkuraivarin. Siinä sai mies kuulla kunniansa. Ja tais meillä ovetkin paukkua aika railakkaasti. Toivottavasti ei ollu naapurit kotona. No onneks kaikki selvitettiin ja anteeksi pyydettiin. Muuten olenkin vietellyt vapaapäivää siivoillen ja vauvan vaatteita pesten. Mä oon ihan hurahtanu nyt tähän vauvahössötykseen. Eilen kävin kirpparilla ja saalis oli aika hyvä.

Vielä olis 13 vko töitä ja sit sais jäädä kesälomalle ja siitä sitten äippälomalle. Sitä tässä odotelessa. Ei oikein tuo työnteko tahdo maistua.

Mukavaa pakkaspäivien jatkoa ja kyllä se kevät sieltä kohta alkaa näyttäytyä.

Hempula 17+0