Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hei pitkästä aikaa! Täällä on kyllä ollut hiljaista. Pari kertaa olen käynyt vilkaisemassa, mutta jotenkin on olo, että ei ole mitään, mitä tänne kirjoittaisi. Vähän hiljaiseloa tällä saralla nyt elellään. Tarkoitushan oli mennä yksityiselle nyt jatkamaan hoitoja, mutta tällä hetkellä työn ym. merkeissä sen verran haipakkaa, että parempi pitää vähän taukoa. Ei vaan pysty kaikkea sullomaan aikatauluihin. Ehkä tämä pieni hengähdystauko tekee vaan hyvää, niin kai se on ajateltava. Ollaan siis julkisella jonossa kuitenkin, ja voi olla, että käydään se yksityisen hoito tässä keväällä.. Katsotaan nyt.

Lääkäri soitteli siitä drillinghoidostakin. Hän kyllä kovasti sitä tuntui suosittelevan, mutta kuulemma voidaan kokeilla lyhyelläkin kaavalla. Jotenkin mua vaan kauhistuttaa se koko juttu… En nyt sitten ainakaan vielä ilmoittautunut toimenpidejonoon (vai leikkausjonokohan se on..). Kuulemma tuo onnistuisi kuukauden päästä suunnilleen jo, mutta sitten sen jälkeen pitäisi yrittää kolmisen kuukautta luomuna ja se taas tarkottas varmaan sitä, että seuraava ivf ois sitten vasta kesän jälkeen mahdollisesti. en tiedä, kestänkö sitä oottamista… oon niin kahden vaiheilla tuon asian kanssa.

Muuten fiilikset ovat olleet vaihtelevia. Välillä oon tosi hyvinkin pystynyt irtaantumaan lapseen liittyvistä ajatuksista, välillä toki tulee niitä musertaviakin hetkiä. Edelleen mua harmittaa, kun ystävät eivät kysy vointia. Oon myös koittanut elää välillä, ilman että mietin ”sitten kun”.. Juuri niinkuin Parisienne sinäkin kirjoitit. 🙂

Parisiennelle ja unelmoijalle tsempit ja voimia hoitoihin!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Katsoin muuten vasta Hiljaa toivotut -dokumenttielokuvan. Onko kukaan nähnyt?