Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Huomenta!
Hempula, minä en oo uskaltanu ostaa vielä yhtään mitään, ja tuskin ostankaan ennenkuin vauva voi selvitä elämässä synnyttyään. Oon niin raukkis 🙂 Jotain juttuja oon netistä katellu, mutta kauheesti en uskalla vielä antaa itselle lupaa heittäytyä. Ihanaa olis vähän hössöttää!!

Koin eilen illalla jotain hyvin ihmeellistä. Menin nukkumaan ja makasin selälläni. Tunsin oudon kiristyksen navan alapuolella ja laitoin käden siihen kohtaan. Tunsin kananmunan kokoisen möykyn erittäin selvästi ihan ihon alla ja säikähdin kyllä reilusti. Kun hellästi tunnustelin, niin sitä ei kohta enää ollutkaan siinä, vaan tuntui vähän sivussa. Ja siinä se tyyppi pyöri aikansa, ennenku uiskenteli takaisin ulottumattomiin. Mieskin tunsi ja ääneen siinä ihmeteltiin, että miten voi noin selvästi tuntua. Aivan niinkuin sikiö olisi selkää työntänyt mahanahkaa vasten. Liikkeitä tuntui hetkeä myöhemmin ja niitä pieniä poksahduksia olenkin jo viikon ajan tuntenut. Aikamoinen kokemus oli ja ensimmäisen pelonsekaisen hämmennyksen jälkeen niiiiin mahtava!!