Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Valkosiipi
Osallistuja

Kiitokset viesteistä.
Kovin tässä odottelen jo vauhtiin pääsyä, miten muuten kun lääkäri mainitsi ”liikunta kiellosta” niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Ja kuinka pitkää aikaa? Meikäläiselle kun se on ollut niitä harvoja hyvänmielen tuottajia.

Unelmoija:
Aivan loistava tuo perheenlisäys, se kyllä saa ajatukset muualle ja mielen korkealle. Itsekin jossain vaiheessa totesin miehelleni, että samapa se millä keinolla se perhe kasvaa.. olen sen jälkeen seurannut noita ”katukoira” ilmoituksia, siinä ainakin olisi hyvä työ ja elämällä tarkoitusta. Katsoin youtubesta muutaman klipin tuohon dokumenttiin liittyen, vaikutti aika raskaalta. Mitä mieltä itse olit?

Vohveliini:
Kunnallisella puolella ollaan, joten voipi olla että sitten välikierto tulee väliin. En tajunnut niitä niin kysellä. Mistä sitä malttia oikein saisi?

Parisienne:
Nyt häntä pystyyn 🙂
Se on kyllä jännää kun jossain vaiheessa suru on jotenkin niin muodostunut osaksi arkipäivää, että ei enää jaksa edes itkeä. Ja tää räntäkeli ei kyllä auta yhtään siihen mielen virkistäytymiseen. Mutta hienoa kuulla, että pakkasessa on jotain odottamassa ja kuulin yhdeltä lääkäriltä semmoistakin, että pakastesiirroissa onnistuminen on prosenttuaallisesti parempi, kun oma keho ei oo niin täyteen pumpattu kaikkia hormoneja.

Lumikko:
Pidetään peukut pystyssä!
Noihin r-testeihin paljon vaikuttaa se, että kuinka herkkiä ne on. Yleensä ei suositella sitä kaikkein herkintä käyttämään kun voi näyttää kemiallisenkin raskautumisen plussana. Mulle joskus lääkäri totes, että CB on parhaasta päästä ja mielellään vielä niin, ettei oo kahta viivaa vaan joku hymynaama tai viikkonäyttö. Noita viivoja kun voi tulkita niin monella tavalla.