Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Pipatsu
Osallistuja

Tervehdys kaikille. Mukava huomata että täällä on palsta taas aktivoitunut. Aiemmin oli niin kovin hiljaista. Itsekkin ollut aikas hiljaa kun hoidon aloitus siirtyi sitten aiemmin suunnitellusta. Tämä kuitenkin mielestäni paras keskustelupalsta johon olen törmännyt, joten eiköhän sitä täällä tule pyörittyä enenmmänkin nyt kun on alkuun taas päästy 🙂

Parisienne,
Tiedän niin tunteen <3 Voimia siulle! Meillä 4 hoidosta vain yhdessä päästy edes viralliseen testipäivään asti. On puskenut menkat lääkityksen läpi. Ja pahinta ett silti on pitäny virallisena testipäivänä käyä ihteensä kiduttamassa verikokeissa kun ei oo lääkärit uskoneet ett se on turhaa.

Helinä,
noista munasolujen laadusta kyselit. Itsellä sama ongelma. En tiedä mikä niihin auttaisi, mutta itsellä kokeilussa ubikinoli. Olen sitä syönyt nyt jo jonkin aikaa ja aion jatkaa läpi hoidon. Meillä hoidoissa käytetty lääkitys kuitenkin ollut sama (siirron jälkeistä lukuunottamatta) ja niin myös munasolujen määrä/laatu joten vertailu on aika helppoa.

unelmoija,
meillä vyöhyketerapia kokeilussa tässä hoitokierrossa. Olen aloittanut sen jo edellisen kierron puolella ja jatkan hoitokierrossa. Ja juurikin niin että vht ennen ovista. Eli hoitokierrossa ajattelisin niin että vht:ssa vois käydä vielä punktiota edeltävällä viikolla.

(.) Procren pistetty viikko sitten sunnuntaina ja menkkoja oottelen alkavaksi. Nollaultra olisi 11.2 ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin punktio osuisi viikolle 9. Onko täällä ketään muuta jolla osuisi punktio tuonne?