Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Parisienne
Osallistuja

Tämän viikon piti olla ilon viikoo ja meidän ”piti” saada iloinen uutinen. Tämä viikoo on ollut kaikkea muuta. Luulin ettei minua enää itketäkään, mutta romahdus tuli pikkuhiljaa päättyen eilen illalla täydelliseen luhistumiseen. Mietin jo voiko itkuun kuolla tai lähinnä olo oli jo sellainen että en jaksa enää 🙁 Käsittämättömän raskasta, vaikka yrittää jotain positiivista miettiä ja tuntea niin ei se vaan tässä myllerryksessä onnistu. Kukaan ei voi ymmärtää kuin ne jotka tämän kokevat miltä tämä tuntuu,lähes kun sydän revittäisiin rinnasta.

Nyt en oikeasti tiedä miten jaksan, vaikka vaihtoehtojahan ei ole montaa.

Kysyn vain itseltäni koko ajan miksi me ja miksi meille kävi näin 🙁 eikö aikaisemmat vastoinkäymiset elämässä ole riittäviä. Miksi joillekin kasataan aivan liikaa painolastia.

En halua vanheta kaksin tai yksin:(
Laitoin siksi yksin, että nämä pettymykset kärjistyvät kotona myös riitelyyn. Onko muilla samaa vai miten miehenne suhtautuvat jos saa udella?

Olin valmistautumassa Passiin joka hieman piristi mieltä, kunnes mieheni ilmoitti olevansa niin täynnä tätä asiaa ja pettymyksiä että hän haluaa tauon ja toistaiseksi. Voitte kuvitella miten siihen suhtaudun 🙁 tiedän kyllä täytyy ottaa toinenkin huomioon, mutta naiset kärsivät tässä tuhat kertaa pahemmim niin henkisesti ja fyysisesti (tai tänä on minun ajatukseni).

Täytyy varmaan mennä jonnekin puhumaan asioista että pysyy järjissään tässä…

Ankkuria taas hinaamaan ylös sieltä meren pohjan mudista…