Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

mago
Osallistuja

Noniin, koitetaanpas uudelleen.

Vohveliini-, sinutkin muistan edellisiltä palstailukerroiltani 🙂 Mitä nykyään kuuluu?

Pampula, tuo oli niin ihanan jännittävää aikaa, ekalla kerralla (enkä kyllä väitä etteikö olisi nytkään ;). Mukava että meillä siis samoihin aikoihin punktiot, niin voidaan yhdessä jännäillä!

Pinpin, tervetuloa mukaan 🙂 Teilläkin näyttää olevan pitkään kestänyttä lapsettomuutta taustalla. Mulla oli myös viime kerralla punktio kivuton, joten jo nyt jännään, onko tämä sitten kivuliaampi. Teillä alkanut nyt siis pahin eli piinavaihe, tarrasukkia mukaan!!

Mietteliäs, olen itse ainakin ymmärtänyt että nollaultrassa tsekataan onko munasarjat lepotilassa sumujen jäljiltä, jotta tiedetään, milloin pistokset voidaan aloittaa. Korjatkaa toki jos olen väärässä 😀 Nollaultra on vain pitkässä kaavassa, joten mulla ei siitä kokemusta, kun mennään lyhyellä kaavalla.

(.) Mulla tänään neljäs pistospäivä, ja alavatsa jo kipuilee ja päätä särkee, ihan kuin viime kerrallakin. Ylihuomenna ultraan ja saas nähdä määräävätkö jo punktioajan…