Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Hei kaikille!

On kyllä hiljaista kirjoittelu tällä puolen. Aktiivinen en ole ollu kyllä itsekkään. Tarkoitus ei siis ole patistella ketään 🙂
Mukava olisi toki kuulla kuinka raskaudet on edennyt.

Itselläni pahoinvointi on edelleen jatkunut ja oksennellutkin olen. En tosin päivittän, mutta 2-3 kertaa viikossa. Kuvottava olo on kyllä läsnä koko ajan. Nyt olen reissussa tämän viikon ja mökkeillään! Maisemanvaihdos helpottaa oloa ja reissussa en yleensä oksenna, mutta kotiin kun pääsee tuttu kuvotus löytää taas takaisin. Tosin toivon, että se nyt viimein jäisi tänne reissulle.

Rakenneultra on Ensiviikolla 🙂 Jännittää kyllä paljon! Sitte on jo pian 22 viikkoa rikki.

Aika menee liiankin nopeasti. Tai nyt tuntuu siltä, että tarvin aikaa kaiken myllerryksen läpikäymiseen, niinku varmaan useampi meistä. Kyllä tällä 9kuukaudella on tärkeä tehtävä, myös tulevan äidin pääkoppaa ajatellen.

Liikkeet tuntuvat entistä selvemmin ja nyt oon jo käteen tuntenut muutamia kunnon muljahduksia ja möyrimiset ja liikkeet tuntuu muutenkin erilaisilta, kun ne alun hennot kutitukset. Maha on kasvanut PALJON viimeisen 2viikon aikana ja ihan hirvittää, että mikä ryhävalas sitä vielä loppuajasta on.

Onnellista odotusta kaikille ja hyvää vointia! Hopea, voimia sulle ultran odotteluun. Varmasti huolettaa tuollaisen säikäytyksen jälkeen, mutta kyllä me uskotaan, että siellä pikkusella on kaikki hyvin!

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 9 kuukautta sitten katras.