Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Me_82
Osallistuja

Heips
Päätin myös rohkaistua kirjoittaa meidän tarinaa kun aikani olen lukenut teidän muiden tarinoita.
Minulla ennestään 3 lasta ja miehelläni ei ollenkaan ja siittiöitä on niin vähän ettei luonnollisesti olisi mahdollisuutta.
Meillä yritystä 2,5v takana ja viime vuonna ensimmäinen inseminaatio joka hoitui menopur lääkkeellä minulle kasvoi kolme rakkulaa ja silti inseminaatio epäonnistui.
Päätimme että emme jatka hoitoja koska se pettyminen on aina yhtä kamalaa kun että joka kuukausi toivoo että nyt olisi raskaana mutta kuitenkaan ei ole.
Noh.. Jouluna sitten päätimme että lähdemme kuitenkin keskustelemaan jatko-hoidoista.
Lääkäriin päästyämme otettiin suoraan puheeksi ivf hoito joka tarkoittaa minulle PANIIKKIA koska joutuu pistämään ja pelkään piikkejä yli kaiken.
Samalla käynnillä olinkin jo pöydällä tutkittavana ja tiistaina alkoi ensimmäinen pistos elonva, oireita siitä ei tullut oikeastaan muita kuin päänsärky.
lauantaina aloitettiin orgalutran ( jarrut), ne vähän kirvelee…
Eilen oli ultra ja molemmilla puolilla oli 6 rakkulaa.
Hoitoja jatkettiin pregnisolon piikeillä (200) päivässä / 3pv ja jarruja on vielä 4 päivää pe uusi ultra ja ma mahdollinen keräys mikä valmiiksi pelottaa.