Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hipsu
Osallistuja

Heippa!

Kiitos Katras kun uskalsit ottaa puheeksi tuon aiheen!
Selvästi meillä kaikilla on samantapaisia tunteita. Mä oon kanssa aina ajatellut että sitten kun tulen raskaaksi niin itken jokaisen sydämensykkeen kuullessani ja aivan varmasti vollotan ultrissa. Mutta ei se mennytkään niin. Ultraääni on kyllä sellainen joka saa sydämen lämpeämään ja siitä tulee ihana tunne kun näkee että siellä se pieni elelee omaa elämäänsä, ja muutama eka kerta kun dopplerilla kotona kuunneltiin niin tuli hyvä olo, mutta sitten sekin meni siihen että enemmän helpotus kun kuulee että on elossa vielä.

Jotenkin vaikea saada edes sanoiksi tunteita, kun kuitenkin olen todella onnellinen raskaudesta ja siitä että saadaan vihdoin oma lapsi. Mutta samalla kaikki raskauden tuomat muutokset kehoon, fyysiseen kuntoon, ulkonäköön ym tuntuu niin vieraalta. Ja jotenkin ehkä tuo pieni ihminenkin mahassa tuntuu niin vieraalta, ja siitä tulee tosi syyllinen olo..

Ja mitä sänkypuuhiin tulee, niin meilläkin voi laskea yhden käden sormilla kerrat joita on ollut plussan jälkeen. Meilläkin kun se hyperi kiusas, ja sitten pahoinvointi ja niin se vaan on jäänyt. Läheisyyttä meillä on kyllä, halaillaan ja pussaillaan ja makoillaan vierekkäin, mutta siihen se aina jääkin.
Ja samalla kaikki vauvapalstat huutaa että ”nyt äidin halut ovat kovimmillaan.” Pyh!

Hempula, miten meni rakenneultra? 🙂
Katrakselle ja Hopealle onnea ultraan! Se helpottaa taas hieman kun näkeee pienen pyörimässä siellä.