Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hempula
Osallistuja

Terve taas!!

Tänään rv 21+0 ja eilen rakenneultra…

…jaa-a, mistäköhän aloittais…. No ensinnäkin kokemus oli minulle pettymys siihen nähden mitä odotin. Minulla oli kätiön aika muutettu lääkäri käynniksi synnytys pelon vuoksi. No siihen asiaan en saanut juuri mitään apua. Samat asiat oli varmasti voinut kätilökin kertoa. No tällä lääkärillä oli sitten opetettava mukana joka sitten ultrasi. Alussa näin pienen pienen vilauksen meidän pikkuisesta ja ainoaksi vilaukseksi se sitten jäikin. Pikkuisen kallo ja sydän on kyllä tullut sitäkin tutummaksi. He keskustelivat oikeastaan koko ajan keskenää ja tietysyi latinaa ja eivät kertoneet meille juuri ollenkaan mitä tekevat. Meinasin jo välillä nukahtaa koska niin oli tylsää kuunnella vain niiden kahden keskusteluja. Yks kaks kaikki oli ohi ja sitten vain sanoin miehelleni että eipä nähty kumpi tulossa. No sitä siinä sitten yritettiin vielä pikaisesti katsoa mutta tuumas vaan että ei nyt osaa sanoa onko tyytö taikka poika. Sitten käskettiin nousemaan ja käteen annettiin yksi kuva, josta ei oikein saa mitään selvää. Ei kerrottu mittoja eikä mitään muutakaan. Sanottiin vaan että kaikki hyvin. Tänään olen tehnyt ylilääkärille valituksen ja pyytänyt uusinta ultraa mutta sitä en saa koska kaikki on todettu hyväksi. Nyt tässä kaksi päivää itkenyt ja nessuja kuluttanut. Tätä ulraa kun olin niin odottanut. Ja käteen jäi vain paska fiilis.

Että tälläistä täällä. Jotenkin alkaa tuntumaan että saadaanko me nauttia ollenkaan raskaudesta koska emme ole saaneet perinteisillä keinoilla lasta alulle?

Hempula