Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

mago
Osallistuja

Unelmoija, mites hyperin kanssa, joko helpottaa? Onko muita oireita (alkuraskauteen liittyen;) Uskallatko ottaa testiin varaslähtöä?

Pinpin, mitäs piinapäiviin, onko mitään merkkejä ilmassa? 🙂

Me_82, tervetuloa mukaan. Keräystä ei kannata etukäteen jännittää. Antavat kuitenkin hyvän esilääkityksen. Mulla annettiin viimeksi paratabs 1g, diapam 10mg ja vielä joku kolmaskin, en muista nyt nimeä. Lisäksi keräyksen aikana laittavat jatkuvasti suonensisäistä lääkitystä. Mulla punktio oli täysin kivuton, ja tietty joka kerta on eri kerta, ja kaikkihan me ollaan erilaisia. Itsellä tosi matala kipukynnys. Lääkäri sanoi että punktiossa kivun voimakkuus riippuu siitä, missä asennossa munasarjat keräyshetkellä ovat. Mutta älä huoli, kyllä ne lääkityksestä huolen pitää. Meillä näkyy olevan punktio samana päivänä! Ootteko saaneet jo varmistuksen päivästä?

Felialle myös tervetuloa mukaan. Kuulostaa niin tutulta tuo; paljon kuuntelijoita mutta ei ymmärtäjiä. Onneksi me täällä kaikki käydään läpi samoja vaikeita asioita, ja täällä saadaan toisiltamme vertaustukea.

Mietteliäs, tuosta orgalutranista. Ihon alle pistettäessä ei tarvitse enää aspiroida eli vetää männästä. Eli ei huolta. Olen itse terveydenhuoltoalalla + varmistin nyt tämän myös polilta. Ainoastaan lihakseen pistettäessä aspiroidaan.

Vohveliini-, voi kun teillä on ollut ikävä tuuri. Eikös ollut niin että vajaa vuosi sitten plussailit? Silloin viimeksi kun minä palstailin ja jännäilin ”ensimmäistä”, siis kunnon hoitoa. Voi kun olin niin onnellinen kaikkien plussailijoiden puolesta, kyllä me oltais onnemme ansaittu… Jaksamista sulle uuteen hoitorumbaan ❤️

(.) Keskiviikkona meillä oli ultra ja 11 rakkulaa oli kaikenkaikkiaan. Muutama oli jo melkein puhkeamassa joten vauhdilla jarrut tuli mukaan ja gonalia oli tänään viimeinen pistos, huomenna viimeinen orgalutran ja illalla klo 23 pregnyl. Sitten saakin taukoa noista piikeistä kunnes alkionsiirron jälkeen (jos siis on siirrettävää), alkaa mömmöjen laitto. Lääkäri käski jo heti maanantaina 8:15 polille ja 9:15 punktio, ICSI ja iik!

Aika monella näyttää menevän punktio ihan alkuviikolle, onpa kiva niin saadaan yhdessä jännäillä! Siirrosta meillä saa tehdä testin jo pp10.

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 9 kuukautta sitten mago.
  • Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 9 kuukautta sitten mago.